Сучасна школа покликана виробити в кожного учня звичку активно брати участь у вирішенні важливих питань життя колективу, вміння формувати, висловлювати і відстоювати свою думку, поважати думку інших людей.
Готувати молодь до сучасного життя неможливо шляхом бездумного і безпосереднього засвоєння встановлених істин.
Щоб виховати навички спілкування та співробітництва, навчити маленького школяра вчитися, вчитель має докорінно змінити зміст своєї діяльності. Тепер головне завдання не "донести", "пояснити", "показати" учням, а організувати спільний пошук розв’язання завдання, яке постало перед ними. Нові умови навчання потребують вміння вислухати всіх бажаючих з кожного питання. встати на позицію кожного учня, щоб зрозуміти логіку його міркування і знайти вихід з постійно мінливої навчальної ситуації, аналізувати відповіді, пропозиції дітей і непомітно вести їх до вирішення проблем.
Тому удосконалення освітнього процесу вимагають від учителя не пасивного засвоєння учнями знань, а активного формування їх мислення, зокрема критичного.
Саме тому 19 лютого на базі Новоолександрівської ЗШ І-ІІІ ступенів під керівництвом завідувача КНМУ "ЗРМК" ЗРР ЗО Холод М.В. відбулося засідання РМО вчителів 1-х класів на тему "Розвиток критичного мислення учнів 1-х класів та використання інноваційних технологій на уроках в початкових класах".
В ході засідання досвідом розвитку критичного мислення поділилися Шляхова Л.Д., Сабліна Т.О., Мякіна Н.А.
|