Інформація
про роботу "гарячої" телефонної лінії
Запорізької обласної державної адміністрації
0-800-503-508
"Гаряча" лінія приймає усні звернення громадян до Запорізької облдержадміністрації від жителів області. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України є безкоштовними. Головна мета "гарячої" лінії зробити обласну владу доступнішою жителям області через механізм звернень громадян.
Для зручності розгляду звернень на "гарячу" лінію записуються на електронні носії, офіційно реєструються та розглядаються згідно з вимогами Закону України "Про звернення громадян". На кожне звернення протягом 15-30 календарних днів надається письмова відповідь від облдержадміністрації або іншого уповноваженого органу, якому було доручено розглядати звернення.
Звертаємо Вашу увагу на те, що анонімні звернення не підлягають розгляду.
Графік роботи гарячої лінії:
- понеділок - четвер - 8.00-17.00;
- п'ятниця - 8.00-15.45;
- субота - неділя - вихідні.
У передсвяткові дні робочий день скорочується на одну годину.
1. Наказ Про проведення особистого прийому громадян