У наш час, коли відбуваються активні процеси становлення державності, культурно національного відродження країни та повернення народу до своїх духовних скарбів, актуальним в умовах закладу дошкільної освіти є розвиток мовленнєвої компетенції дітей засобами дитячого фольклору.
Досвід ґрунтується на психолого-педагогічних дослідженнях вчених минулого і сучасності, які довели значення мовленнєвого виховання дошкільників для формування їх особистості і всебічного розвитку, ефективність застосування інтерактивних методів навчання з мовленнєвого розвитку дітей в системі освітньої роботи з дітьми дошкільного віку.
У досвіді Тамари Чернишенко, вихователя Балабинського КДНЗ "Теремок" "Розвиток мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку засобами фольклору" розкрито сучасний погляд та підхід щодо формування мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку засобами фольклору.
Цінність досвіду полягає в намаганні автора збагатити зміст роботи з дітьми з мовленнєвого розвитку шляхом використання дитячих фольклорних форм, апробації найбільш ефективних методів педагогічного керівництва та
застосування форм роботи, що сприяють розвитку комунікативних навичок вихованців.
Заслуговує на увагу запропоновані автором досвіду практичні матеріали, а саме: консультації для вихователів про використання інтерактивних методів для мовленнєвого розвитку дітей, конспекти занять з мовленнєвого спілкування та навчання елементів грамоти з використанням різних інтерактивних методів, поради батькам, підбір різних жанрів дитячого фольклору в доступній формі.
Досвід Тамари Чернишенко заслуговує уваги та засвідчує творчий підхід автора до педагогічної діяльності та практичну значущість запропонованих матеріалів.
Ознайомитися можна за посиланням
https://balabinoteremok.wixsite.com/kdnzteremok |