Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 14.12.2017, 13:58

Відділ освіти, молоді та спорту Запорізької РДА

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 66
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Порядок опрацювання звернень


Інформація

про роботу "гарячої" телефонної лінії

Запорізької обласної державної адміністрації

0-800-503-508

"Гаряча" лінія приймає усні звернення громадян до Запорізької облдержадміністрації від жителів області. Дзвінки  зі стаціонарних телефонів у межах України є безкоштовними. Головна мета "гарячої" лінії зробити обласну владу доступнішою жителям області через механізм звернень громадян.

Для зручності розгляду звернень на "гарячу" лінію записуються на електронні носії, офіційно реєструються та розглядаються згідно з вимогами Закону України "Про звернення громадян". На кожне звернення протягом 15-30 календарних днів надається письмова відповідь від облдержадміністрації або іншого уповноваженого органу, якому було доручено розглядати звернення.

Звертаємо Вашу увагу на те, що анонімні звернення не підлягають розгляду.

Графік роботи гарячої лінії:

- понеділок - четвер - 8.00-17.00;

- п'ятниця - 8.00-15.45;

- субота - неділя - вихідні.

У передсвяткові дні робочий день скорочується на одну годину.


1. Наказ       Про проведення особистого прийому громадян

2. Наказ       Про організацію роботи зі зверненням громадян

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2017
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz